ULDUAR -The Antechamber of Ulduar- <Auriaya>
3 posters
Vir Aeternum :: Boss Taktiky :: Ulduar
Strana 1 z 1
ULDUAR -The Antechamber of Ulduar- <Auriaya>
..::LOADING::..
Please wait
Please wait
Phantom- Poèet pøíspìvkù : 20
Join date : 20. 01. 11
Re: ULDUAR -The Antechamber of Ulduar- <Auriaya>
z dovolením se přidám eště toto nalezeno kdesi by Kimaera
Info:
- Health Points - 3,137,625
- Mana - 234,190
- Průměrný drop - 176g 29s 52c
- Berserk - 10 minut
Schopnosti:
-Sonic Screech – Jekotem způsobí 60,125 - 69,875 psychické dmg, která se rozdělí mezi všechny hráče stojící před ní
-Sentinel Blast – Způsobí 3,500 stínové dmg a zvýší přijímanou stínovou dmg o 100% na 5 sekund
-Terrifying Screech – Všem blízkým nepřátelům dá fear na 3 sekundy
-Guardian Swarm – Označí hráče a okolo něj postupně vyvolá skupinku 10ti addů - Swarming Guardian
Feral Defender
-Health Points - 202,900
-Feral Essence – Buff, zvyšující dmg o 50%. Defender začíná s 9ti stacky buffu a pokaždé, když je zabit, se může za cenu jednoho stacku znovu oživit
-Feral Rush – Chargne na náhodného hráče, způsobí mu 927 - 973 stínové dmg a přeruší mu speelcasting na 6 sekund
-Feral Pounce – Svému cíli dá stun a způsobuje mu 602 - 698 stínové dmg každou vteřinu po dobu 4 sekund
-Seeping Feral Essence – Po smrti Feral Defendera se na jeho místě vytvoří void zóna, která způsobuje 4,500 stínové dmg za vteřinu každému, kdo v ní stojí
Sanctum Sentry
-Health Points - 334,680
-Savage Pounce – Jednorázově způsobí 2,775 - 3,225 psychické dmg + 2,313 - 2,687 psychické dmg každou vteřinu po dobu 5ti sekund
-Strength of the Pack – Zvýší dmg všech ostatních Sanctum Sentries v okruhu 10ti yardů o 30%
Taktika:
Budou zde zapotřebí 2 tanci. Jeden na tankování bosse a druhý na tankování addů. Velice důležité je, aby při pullu všichni kromě tanka byli schováni z dohledu šelem. Pro tento účel lze využít výklenků, kterých je na mísě dostatek. Další důležitou věcí je, aby stál raid pokud možno před Auriayou protože při Sonic Screech se dmg rozděluje do všech, kdo stojí před ní. Dalším důvodem, proč by měl stát raid za MT před Auriayou je, aby kočky zbytečně neskákaly mezi lidmi a nepřerušovaly jim casty. OT si mezitím drží Feral Defendera dále od raidu. Když je Defender zabit, objeví se pod jeho tělem void zóna. V tento okamžik by měl MT posunout Auriayu ješte o něco dále, aby do této zóny při Horrifying Screech nikdo nevběhl. Feral Defender se za nějakou dobu ressne a celý proces se opakuje, dokud Auriaya nepadne.
Info:
- Health Points - 3,137,625
- Mana - 234,190
- Průměrný drop - 176g 29s 52c
- Berserk - 10 minut
Schopnosti:
-Sonic Screech – Jekotem způsobí 60,125 - 69,875 psychické dmg, která se rozdělí mezi všechny hráče stojící před ní
-Sentinel Blast – Způsobí 3,500 stínové dmg a zvýší přijímanou stínovou dmg o 100% na 5 sekund
-Terrifying Screech – Všem blízkým nepřátelům dá fear na 3 sekundy
-Guardian Swarm – Označí hráče a okolo něj postupně vyvolá skupinku 10ti addů - Swarming Guardian
Feral Defender
-Health Points - 202,900
-Feral Essence – Buff, zvyšující dmg o 50%. Defender začíná s 9ti stacky buffu a pokaždé, když je zabit, se může za cenu jednoho stacku znovu oživit
-Feral Rush – Chargne na náhodného hráče, způsobí mu 927 - 973 stínové dmg a přeruší mu speelcasting na 6 sekund
-Feral Pounce – Svému cíli dá stun a způsobuje mu 602 - 698 stínové dmg každou vteřinu po dobu 4 sekund
-Seeping Feral Essence – Po smrti Feral Defendera se na jeho místě vytvoří void zóna, která způsobuje 4,500 stínové dmg za vteřinu každému, kdo v ní stojí
Sanctum Sentry
-Health Points - 334,680
-Savage Pounce – Jednorázově způsobí 2,775 - 3,225 psychické dmg + 2,313 - 2,687 psychické dmg každou vteřinu po dobu 5ti sekund
-Strength of the Pack – Zvýší dmg všech ostatních Sanctum Sentries v okruhu 10ti yardů o 30%
Taktika:
Budou zde zapotřebí 2 tanci. Jeden na tankování bosse a druhý na tankování addů. Velice důležité je, aby při pullu všichni kromě tanka byli schováni z dohledu šelem. Pro tento účel lze využít výklenků, kterých je na mísě dostatek. Další důležitou věcí je, aby stál raid pokud možno před Auriayou protože při Sonic Screech se dmg rozděluje do všech, kdo stojí před ní. Dalším důvodem, proč by měl stát raid za MT před Auriayou je, aby kočky zbytečně neskákaly mezi lidmi a nepřerušovaly jim casty. OT si mezitím drží Feral Defendera dále od raidu. Když je Defender zabit, objeví se pod jeho tělem void zóna. V tento okamžik by měl MT posunout Auriayu ješte o něco dále, aby do této zóny při Horrifying Screech nikdo nevběhl. Feral Defender se za nějakou dobu ressne a celý proces se opakuje, dokud Auriaya nepadne.
Nirrty- Poèet pøíspìvkù : 23
Join date : 28. 02. 11
Similar topics
» ULDUAR -The Antechamber of Ulduar- <Assembly of Iron>
» ULDUAR -The Antechamber of Ulduar- <Kologarn>
» ULDUAR -The Siege of Ulduar- <Ignis the Furnace Master>
» ULDUAR -The Siege of Ulduar- <Flame Leviathan>
» ULDUAR -The Siege of Ulduar- <Razorscale>
» ULDUAR -The Antechamber of Ulduar- <Kologarn>
» ULDUAR -The Siege of Ulduar- <Ignis the Furnace Master>
» ULDUAR -The Siege of Ulduar- <Flame Leviathan>
» ULDUAR -The Siege of Ulduar- <Razorscale>
Vir Aeternum :: Boss Taktiky :: Ulduar
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru