Vir Aeternum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ULDUAR - The Keepers of Ulduar- <Thorim>

2 posters

Goto down

ULDUAR - The Keepers of Ulduar- <Thorim> Empty ULDUAR - The Keepers of Ulduar- <Thorim>

Příspěvek  cobbe Sun Mar 27, 2011 1:34 pm

cobbe
cobbe

Poèet pøíspìvkù : 142
Join date : 09. 12. 10

Návrat nahoru Goto down

ULDUAR - The Keepers of Ulduar- <Thorim> Empty Re: ULDUAR - The Keepers of Ulduar- <Thorim>

Příspěvek  Nirrty Mon Mar 28, 2011 9:32 am

Health points (normal) 2,928,450
- Health points (heroic) 14,642,250

Taktika:

Thorim je dvojfázový boj s něčím jako před-fáze na začátku. Při vstupu do místnosti uvidíte boj Jormungara (červ) se skupinou žoldáků z opačné frakce. Celkem jednoduchý boj, je jenom zapotřebí při zabití poslední mobky, aby byla půlka lidi nacstoupená před vchodem do tunela a půlka zůstala v aréně.

Fáze 1:

Aréna:

Do arény kam Thorim občas hodí svý kladivo, případně nabije jeden z orbů okolo ní (od obojího utíkat) začne naskakovat hromada NPC:
Krom toho občas na někoho hodí miniboss Rune of Detonation , ta ho stunne na místě a on za chvíli vybuchne za cca 12k

NPC / Ability:
Dark Rune Acolyte:(healer, kterého je zapotřebí zabít co nejrychleji)
Greater Heal - velmi silnej heal, kterej se musí přerušit 2 sec cast
Renew - hotka - měla by jít purgovat a spelstealovat
Holy Smite - průměrně 8,5 tisíc dmg za 1,5sec cast
Dark Rune Champion:
Whirlwind - Velmi nepříjemné a smrtící AOE - držet se od nich dál
Mortal Strike - klasika dmg a redukce healu
Charge - poměrně silná dmg až 5k a k tomu stun na 2 vteřiny
Dark Rune Commoner:
Low Blow - stun dmg a debuf na dmg dealt o 3 procenta na 20 vterin
Dark Rune Evoker:
Runic Lightning - cca 8,5k Nature dmg 1,5 sec cast
Runic Mending - zase heal ale predevsim hotka, musi se purgovat spellstealovat
Runic Shield - absorb - spellsteal nebo purge
Dark Rune Warbringer:
Aura of Celebrity - aura co bufuje dmg je dobry si je pred koncem Mindcontrolnout a zvednout tak dmg raidu
Runic Strike - Nature dmg do tanka
Iron Honor guard:
Cleave - klasika
Shield Smash - dmg a stun na 3 sec
Harmstring - dmg a zpomaleni
Titanium Stormlord:
Cyclone - obdoba whirlwindu ale nature dmg

Tunel

Zde se nacházejí dva minibossové, které je nutno zabít aby mohl být Thorim Pulnut. Samozřejmě je zapotřebí vybít Trash a vyhýbat se vlnám které miniboss vypouští.

NPC

Dark Rune Thunderer: jen dmg do tanka
Iron Ring Guard: dotka do tanka, která spadne po jeho dohealování, debuf na armor a aoe knockback
Ancient Rune Giant: Runic Detonation, kterou občas hodí i do arény a zase aoe knockback
Runic Colossus: nejhorší je Runic barrier - vrací dmg , a klasickej cleave
Plus se tam nabíjí blesky, který jdou buď vlevo nebo vpravo a je zapotřebí jim uhýbat

Fáze 2:

Když příjdete k Thorimovi jsou tam na zemi kola, který dávají paralýzu, dají se obejít okolo stěny
Po zasažení bosse útokem je boss pulnut a začína druhá fáze.

Thorim - Ability

Chain lightning - větvící a násobící se blesk, je nutný se rozestoupit
Lightning Charge - začne natahovat energii z těch koulí okolo arény a v té výseči to dává dmg navíc mu to zvedá dmg, obdoba jednoho z bossů v Ocullusu
Unbalancing strike - DMG , ale hlavně debuf -200 defense na tanka na 15 vteřin, musí si to následně vzít druhej tank

Je nutno udělat rozestupy (standartně 10y) kůli Chan Lightningu. Další nebezpečnou abilitou je Lightning Charge kde se boss "nabije" a následně vypustí AoE směrem kterým se "nabíjel" (jsou vidět blesky směrem od stěny k bossovi).Tomuhle je nutno se vyhnout.

Nirrty

Poèet pøíspìvkù : 23
Join date : 28. 02. 11

Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru

- Similar topics

 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru